Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 06.03.2021, 18:14


Меню сайту

СТОП булінг

Порядок реагування на доведені випадку булінгу (цькування)  у Чорнокам’янській ЗОШ І-ІІІ ступенів та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

Порядок реагування на доведені випадку булінгу (цькування)  у

Чорнокам’янській ЗОШ І-ІІІ ступенів

та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

 

1. У разі підтвердження факту вчинення булінгу (цькування), за результатами розслідування та висновків комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), директор закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Cлужби у справах дітей про випадки

булінгу (цькування) в гімназії.

2. Комісія за результатами проведеного розслідування щодо з’ясування  обставин на підставі заяви про булінг (цькування), визначених сторін булінгу (цькування), встановлених можливих причин булінгу (цькування) розробляє рекомендації для педагогічних працівників щодо освітньої діяльності з учнями, причетними до булінгу, їх батьками (особами, що їх заміняють), заходи стабілізації психологічного клімату у колективі, надання соціальних та психолого-педагогічних послуг сторонам булінгу (цькування).

3. Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.

4. Практичний психолог та соціальний педагог у межах своїх посадових обов’язків:

 діагностує  стан психологічного клімату в колективі, в якому відбувся булінг (цькування) та за результатами діагностики розробляє план корекційної роботи з кривдником та свідками із залученням батьків (законних представників);

 розробляє та реалізує програму індивідуальної реабілітації для потерпілого;

 розробляє профілактичні заходи для групи (класу), в якій зафіксовано випадок булінгу (цькування); для батьків або законних представників;

 здійснює супровід педагогічних, науково-педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес для групи (класу), в якій зафіксовано випадок булінгу (цькування);

 забезпечує надання психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).

5. Педагогічні працівники, які працюють з класом чи групою, у якій зафіксовано випадок булінгу (цькування), забезпечують:

 виконання рекомендації комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в гімназії щодо доцільних методів навчання та організації роботи з учнями, причетними до булінгу (цькування) та їхніми батьками (законними представниками);

 дотримання правил поведінки учасниками освітнього процесу в закладі освіти, визначених статутом ЗО, законодавством;

 виробляють спільно з здобувачами освіти правила взаємодії класу чи групи під час освітнього процесу.

6. Батьки здобувачів освіти (законні представники) зобов’язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

7. За виконання та моніторинг запланованих заходів відновлення та нормалізації психологічного клімату в школі та визначених рекомендацій для учасників булінгу (цькування) відповідає уповноважена особа або особа, яка  замінює у разі відсутності відповідно до наказу про склад комісії.

8. Визначаються відповідальні особи, причетні до булінгу (цькування) та накладаються адміністративні стягнення.

 

Цькування неповнолітнього карається штрафом від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850 та 1700 гривень

відповідно) або громадськими роботами від 20 до 40 годин.

Така ж поведінка, вчинена групою осіб або повторно протягом року після

накладення адміністративного стягнення, передбачає штраф від 1700 гривень

до 3400 гривень або громадськими роботами від 40 до 60 годин.

За булінг, вчинений малолітніми або неповнолітніми особами віком від 14

до 16 років, тягне за собою накладання штрафу на батьків або осіб, які їх

замінюють.

ПЛАН ЗАХОДІВ

спрямованих на запобігання та протидію булінгу 

в Чорнокам’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів в 2019/2020  навчальному році

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Виконавці

Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу

1.                   

Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · допоміжний персонал; · технічний персонал.

Вересень

Адміністрація

2.                   

Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду

Вересень

Класні керівники, вихователі, старости класів (7–9 класи)

3.                   

Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування)

Вересень

Психолог, соціальний педагог

Класні керівники

4.                   

Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти

Вересень

Відповідальний за роботу сайту школи

5.                   

Підготовка методичних рекомендацій для педагогів:

· з вивчення учнівського колективу;

· з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей

Жовтень

Практичний психолог

6.                   

Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників

Листопад

Класні керівники, вихователі 7 – 9 кл.

Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти

7.                   

Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування.

Жовтень

Заступник директора з НВР, практичний психолог

8.                   

Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти

Січень

Заступник директора з НВР, практичний психолог

9.                   

Співбесіда з класними керівниками та вихователями за результатами діагностики класного колективу

Щомісяця

практичний психолог, класні керівники, вихователі

10.               

Консультування класних керівників та вихователів психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій.

Постійно

практичний психолог, заступник директора з НВР

Робота з учнями

11.               

Диспут «Що псує стосунки між людьми» (8 – 9 кл.)

вересень

вихователі 8 – 9 кл.

12.               

Виховний захід до Дня ненасильства (5 – 9 кл.)

жовтень

вихователі 5 – 9 кл.

13.               

Година спілкування “Толерантність людини – найважливіша умова миру і злагоди в сім’ї, колективі, суспільстві”

листопад

вихователі 5 – 9 кл.

14.               

Година правової грамотності “Великі права маленької дитини”

грудень

вихователі 2 – 4 кл.

15.               

Міні-тренінг "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті" (2 – 4 кл.)

лютий

практичний психолог

16.               

Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» (8 – 9 кл.)

березень

практичний психолог

17.               

Дебати: «Право на приватне життя»

квітень

вихователі 8 – 9кл.

18.               

Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг».

Протягом року

вихователі 5 – 9 кл.

Робота з батьками

19.               

Тематичні загальношкільні батьківські збори

Вересень

Адміністрація

20.               

Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям

Жовтень

Заступник директора з НВР

21.               

Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей

Протягом року

практичний психолог, соціальний педагог

22.               

Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми

Протягом року

практичний психолог, соціальний педагог

 

 

Пошук по сайту
la-strada.org.ua

Copyright MyCorp © 2021
Безкоштовний хостинг uCoz